A nie wiesz ile L/h ?
Pasyje P&P u Ciebie ja mam inny zbiornik paliwa i pasuje taka jaką montuja w S3 ale to już kolejna która w ciągu kilku dni zaczyna niedomagac przy wysokich obrotach i bucie w podłodze .
Nie orientujesz sie może jaka one maja wydajność? Moze ta org co miałem ma jakas większą niż ta z S3?
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
A nie wiesz ile L/h ?
Pasyje P&P u Ciebie ja mam inny zbiornik paliwa i pasuje taka jaką montuja w S3 ale to już kolejna która w ciągu kilku dni zaczyna niedomagac przy wysokich obrotach i bucie w podłodze .
Nie orientujesz sie może jaka one maja wydajność? Moze ta org co miałem ma jakas większą niż ta z S3?
Ładuj pompę od TT225 albo R32, powinna pasować w miejsce seryjnej. Wydajność masz ponad 300 KM z zapasem.
A nie wiesz ile L/h ?
Pasyje P&P u Ciebie ja mam inny zbiornik paliwa i pasuje taka jaką montuja w S3 ale to już kolejna która w ciągu kilku dni zaczyna niedomagac przy wysokich obrotach i bucie w podłodze .
Nie orientujesz sie może jaka one maja wydajność? Moze ta org co miałem ma jakas większą niż ta z S3?
Ładuj pompę od TT225 albo R32, powinna pasować w miejsce seryjnej. Wydajność masz ponad 300 KM z zapasem.
Ta która mam od kilku dni pochodzi z s3 i niby powinna dawac rade a nie daje juz sam nie wiem czemu te pompy tak u mnie padaja- może to program zły jest ?.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
ta "nowa" pompa pochodzi z S3 ściągniętego ze szwajcarii? jeśli tak, to nie spodziewaj się cudów. auta mają może i dojeb...e, ale to co jest sprowadzane do PL, zwłaszcza na części, jest zakatowane do upadłego.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
nie jest nowa ale bez rachunku . A po jej numerach nic nie wynika.
[ Dodano: Pon 27 Cze, 11 13:36 ]
Wreszcie udało mi się ustalic wydajność pompy audi A3/S3/TT/LEON/OCTAVIA 4x4- 1,8 turbo (nr pompy SIEMENS VDO 993-745-117Z) przy 4,0 bar powinna przetoczyć ok 125L/h. Być może komuś ta informacja sie przyda.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Komentarz